Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
Główne wyniki międzynarodowego badania umiejętności dorosłych PIAAC 2023
Kompetencje cyfrowe uczniów w Polsce – co wiemy z badań międzynarodowych?
Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłych
Lęk przed matematyką – charakterystyka, uwarunkowania, interwencje
Metody i narzędzia w bilansie kompetencji. Podejście praktyczne
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości
Nauczyciele wobec projektowania uniwersalnego w edukacji
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Pilotażowa prognoza zapotrzebowania na nauczycieli zawodu na rok 2025
Portret nauczycieli zawodu (edycja 2024).
Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej
Praktyki czytelnicze polskich uczniów
Prawda czy fałsz? Wspieranie uczniów w krytycznej ocenie informacji publikowanych w internecie
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Odpadami (SRK GO)
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Budownictwie (SRK BD)
Rekomendacje dotyczące doskonalenia zawodowego nauczycieli zawodu.
Sectoral Qualifications Framework for Marketing Communications
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa Żywności
Stosowanie Metody Bilansu Kompetencji w pracy z uczniami słabosłyszącymi oraz g/Głuchymi
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023
Umiejętności na polskim rynku pracy. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023.
Uwarunkowania uczenia się w dorosłości. Raport z badania „Uczenie się dorosłych Polaków”